2013. október 18., péntek

Ennyire egyszerű (lenne)...

Hitvallás, példa lódít bennünket előre.
Arra inspirál, hogy lehetőleg mi se adjuk alább: "Soha nem szégyelltem tanulni. Mások jó tanácsait elfogadom, alkalmazom. Szeretem az embereket. Egyedül s józan gondolkodás, alkotó eszmecsere nélkül nem megy".
Az állattartásról: "Csipogásból, éneklésből, viselkedésből lehet következtetni arra, hogy az állomány jól érzi-e magát.".
Vendéglátóként: "Amit én nem ettem meg, azt nem etettem meg soha senkivel sem. S a legjobb érzés, amikor társaságban fogyasztjuk el a finomságokat".
Íme, a "képlet"; szóval ennyire egyszerű lenne...

                                                                                                (Vas Népe, Jó reggelt - 2013. október 18.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése